Friday, June 22, 2012

Malu acik ah!!!!!

Assalammualaikum..

Kisah ini berlaku sabtu minggu lepas bersamaan 16hn June 2012 di Block C flat PPR Baiduri. Belom ape-ape nak gelak dulu...hihihihi

Ari sabtu lepas ada kenduri arwah kat rumah Ami (makcik suamiku) tp jumaat tu aku kene balik Banting sebab kene attend persidangan puteri Umno cawangan. So sabtu tu aku agak rush sket sbb aku kene settlekan yg kat banting dulu baru aku boleh gerak balik KL. Kenduri start lepas zohor so sempat lah aku gi isi minyak dulu baru gi sana. Sampai sana dah mmg ngam2 lah...sbb tgk kat surau bawah tu dah ramai org datang pastu dah ada dah meja.

Kebiasaannye parking adalah sukar nak dapat kat situ jadi aku try my luck to round the block mana tau ada parking bawah bangunan sbb bwk alanna so malas lah nak jln jauh2. Tengah syok cari, nampak lah 1 spot parking bawah bangunan yg kosong. Tanpa berlengah-lengah terus je aku drift masuk parking. Sekallllllliiiii.... GEDENGANG PING! PING! akunye tayar kete masuk dlm longkang...hehehehe..x perasan lah pulak kat situ x de besi tutup longkang. Naseb lah alanna duduk pakai car seat..so ape2 berlaku die gerak sikit je. Tapi malu acik ah! sbb benda tu berlaku betul2 depan kezen laki aku...sure dalam ati die..hish ini le kalo kasi pompuan yg bawak kete...so bimbo..hihihi...malu! malu! malu!...

Salam




No comments: