Monday, June 11, 2012

Adoi...kete aku kene langgar la plak

Assalammualaikum...

Sebelom apa2..wish happy anniversary dulu pada saya dan husband...yg ke 2 ye...i love u honey dew..hehehe

Td pagi aku kuar umah nak gi opis lambat sket dari biasa 7.45 baru kuar sebab mengemas rumah lah sangat kan.. Pastu kuar2 je dah jem...x gerak plak tu...biasa kalo aku kuar lambat sekali pon x de lah sampai jem sampai x gerak2.. ni jem mmg luar dari kebiasaan. Aku ni pemandu yg berkhemah jd aku mesti ikot lane yg betul dan sangat bersabar dgn jem..x de nye nak cilok mencilok..tapi kalo ada org nak masuk depan mmg x bagi lah hhihihi...

Tengah syok2 drive dlm jem sekali dgr hon 'pooonnn' disertai dengan 'gedegang'...bergegar kete aku...huhuhu..kete aku kene langgar...adoi...dalam kete menggigil menahan marah...gi lah benti kat emergency lane..benti plak betul2 dekat ngan pakcik polis yg sedang menahan org yg suke nak lalu kat emergency lane..
Kuar kete tengok kete cuma calar je...alhamdulillah..tengok kete pelanggar kemek..alhamdulillah...
Yg td menggigil marah x jd nak marah sbb kerosakan adalah minimal so ape aku buat..ambek gambar kete aku..ambek gambar kete die..ambek no tepon pastu cakap ngan die nanti i bgtau nak buat mcm mana ek...hehehe...malas nak tunggu lama2 nanti lambat sampai opis bleh...

Tengah kami kat tepi tu ada 1 van ni lalu..org yg kat dalam die siap kuar kepala..then buat isyarat  'bagus' pastu cakap 'padan muka'... naseb aku x ambek gambar die..ape die ingat aku ni kene saman ke..hello xcident ye...x main la saman2 aku ni pemandu berkhemah kalo kene saman bg abah je senang..hehehe...

Pastu aku sambung perjalanan..Ari ni kete belakang aku semuanye daring2 dan suke main hon...tapi bukan hon aku lah. Satu lagi kejadian kakak belakang kete aku ni hon...marah satu kete honda yg nak masuk depan die kot. Biasalah kita pon marah org potong lane kan...dah la penat beratur dlm jem..die dari emergency lane terus2 je masuk cilok depan mana x marah kan. Pastu rupanye depan tu ada lgi 1 polis da nak saman org yg degil.  Dan ape lg honda tu kene benti tepi kene sain surat saman seronok lah kakak belakang aku ni siap hon2 ngan buat isyarat 'bagus' hihihi...syoik ye kak..

Dan ari ni aku pon macam terer plak nak main hon..hehehe tiba2 pandai sbb terpengaruh kete belakang hehehe..(x de kene-mengena pon)

Dan tetiba jd kawan plak ngan pelanggar bleh hehehe..sbb die kate aku baik hati n nice..hahaha kembang terus

Moral kat sini ialah jangan lalu kat emergency lane time jem kecuali anda polis @ anak polis hehehe..kan dah kene saman n dah langgar kete org...

salam
 kete yg dilanggar dan tercalar...

kete yg melanggar dan kemek siket je...

No comments: