Monday, April 09, 2012

Saya nak kurus tau...

Assalammualaikum...

Akibat daripada menonton Extreme make over-lose weight (sebenarnye x tau tajuk crite tu ape hihihi) secara marathon aku seperti terdorong untuk menguruskan badan. FYI, berat sekarang adalah 60kg++ dulu sebelom aku mengandung berat aku cume 50kg +++ (ini pon dah kire gemuk hokey...) time mengandung usah crite lah mmg berat tapi ada alasan sbb mengandung lagi pon aku nye HB rendah so kene try mkn mcm2 utk menaikkan HB itu akhirnye berat je naik HB nye cukup2 je...cis...

Ok berbalik kepada kisah nak kurus..ari ni dengan semangat nye menggoogle lah pasal Kevin Zahri nye plan kurus badan. walaupon sebenarnye suami tersayang adalah seorng personal trainer hikhikhik..sbb husben kate kevin zahri ada buat buku pasal masakan diet utk org mesia so teringin nak makan yg berkhasiat sambil menguruskan badan kan...tp google punya google x dapat gak kevin zahrinye buku resepi...so nak kene terus mencari lah jawapnye...tgk MPH online ada buku resepi asian nye masakan tp nak kene gi MPH dan tgk dlm nye baru puas hati kan....kalo beli online sekali x best mau jadi perhiasan je kan x gi tu puan nonie??

Tapi disebabkan pg ni hanya bekfes roti gula yg keras tu + biskut cicah kopi jadi makanya tghari pon lapar ya amat...makanya terhasillah...makan kat bwh tu..



Hambek kaw!! ngan nasik penuhnye... ayam yg paling besar aku pilih...ngan sayur goreng lagi...
Mana lah perginye semangat nak diet ngan nak kurus aku pagi tadi tu....??? huhuhu hancusssssssss......


salam..

No comments: