Thursday, April 05, 2012

1...2....3.... Mula


Assalamualaikum..
Tajuk macam nak masuk lomba lari je... tapi x pon..saje sbb mcm nak mula posting blog...
Disebabkan pelbagai halangan yg boleh di elakkan tapi saje je x nak elak jadi belog ini telah lama meninggal..tengoklah last post bulan berapa? tahun berapa? la ni bulan berapa? tahun berapa?

Semenjak aku meninggalkan belog dalam bulan june 2011 (refer pada last post). Mestilah macam2 jadi. Sekarang dah masuk April 2012 anak ku yg baru sorang tu pon dah nak masuk 1tahun.. Alhamdulillah...eh nanti nak crite lah sejarah2 hidup..hihihi

Tahun 2012 ni aku dah start keje dah..baru terasa susahnye nak cari keje...apply keje dah beribu...(konon lah) gi interview pon dah byk..tapi rezeki dtg lambat sket...tp ape2 pon alhamdulillah akhirnya dpt gak keje...ada gak gajinye utk dibelanjakan...
Actually opis ni opis kakak ipar aku...so die lah yg suruh aku apply kat opis die jd cepat lah dapat..tp dlm masa yg sama ad 2 lagi comp yg offer keje, com
p besar plak tu.. tapi aku terpaksa tolak sebab aku nak keje kat opis kakak ipar aku lg pon rase terhutang budi pon ada...

Keje kat sini relex beb...x mcm dulu2 aku keje..stress...sini x de stress hihihi..boleh balik on time ( yes lah suke boleh tgk anak cepat2)..yg penting halal..

Ini lah Sharifah Nur Alanna Nafisa (buncit..kate mama fied)

ok lah itu dulu pendahuluan nye..lain kali ceta lagi..
-byebye-

2 comments:

lokmanfirajunior said...

yeayyy nonie....rerajin tau tulis blog..hehehe..comel si alana ko ni!
btw, selamat bekerja semula!! :)

nonieUzaine said...

yeay...TQ