Monday, May 11, 2009

Titipan Perjalanan( wah..wah..wah...tajuk poyo...)

Awal tahun nie aku gi umrah ngan omak ngan makcik & jugak pakcik yg kat kg geng2 omak le...syok woo...x pernah gi lah kate...
Memang kene time kate org...time2 tengah stress memang patut gi sana sungguh la tenang...


Lagi2 time tue tengah sejuk beku tapi tanpa salji lah ye...x yahlah aku nak gi europe merase winter...kat saudi pon dah sejuk...
Beberape keping gambar yg dapat aku upload...sebab aku x pandai nak upload byk2 ye...


-Nie time salam2 ngan muah2... sebelom pegi..


-Nie kat dalam saudi airline x bleh nak tido sebab xcited wokey...


- ha kat mana nie....? nie kat jabal rahmah...(tempat pertemuan adam & hawa...) org kata kene doa mintak jodoh kat sini....dah buat...tapi kene tunggu lah resultnye...(insyallah)

- Nie kat depan hotel madinah...dekat tau ngan masjid nabawi..

-nie pemandangan kat sana...saya malas nak edit...inilah hasilnye...hehehe...

-Sebenarnya nie nak ambek gambar mamat arab tue...muke sebijik legolas...tapi time tu lah die nak ambek gambar aku...hehehe...maap rasa perasan masih menebal dalam diri ye...

-Nie tempat yg paling...paling...paling syok...Kaabah...(subhanallah....sgt cantik...) syahdu tau...siap nanges...tapi tiap kali emak tengok aku... aku mesti control nanges...konon lah...



-Insyallah panjang umur murah rezeki nak gi lagi...

1 comment:

Nana said...

noni, alhamdulillah untung ko dah dpt pi sana. insyaAllah aku teringin gak tapi tak tau bila