Monday, May 11, 2009

Birthday yg ke-28

Tajuk ye ye je...tapi x de menda mau crite...

Semalam birthday saya yg ke 28...saya sudah tua 1 tahun lagi...alhamdulillah...
Terima kasih banyak2 pada member2...geng2...admire2(konon...mcm ado..)...emak...abah...abg...kakak...adek...yg ada meng'wish' pada saya...terharu saya dibuatnye...

Yg seronok malam tue dapat makan seafood abah yg belanja...dapat makan ikan...ketam ngan udang lagi...syokk...sehingga menjilat lengan katanye...

Yg x seronok...ada org janji nak kasi sms free 1 hari dari pagi sampai malam, tapi ari tue 1 sms saya x bleh kuar tau....benci...benci...benci...janji tinggal janji...
Tapi dari sebelom birthday lagi dah banyak kejutan dah die buat...sampai HP mahal saya bleh plak bertukar menjadi HP RM110...jgn x percaya...

p/s: kepada kengkawan yg mengsms saya lalu saya bertanya 'siapakah gerangan anda?' jgn marah ye...jgn terasa hati ye..& jgn terasa seperti saya telah membuang anda ye....sebab byk no hp dah x de lagi...

TQVM....sekian

3 comments:

Oimira said...

marilah beli blackberry

Nana said...

hepi belated besday noni! semoga panjang umur murah rezeki. berbahagia selalu.

nonieUzaine said...

Ki Moira : kate nak beli Nokia...dah tukar ek...?aku boleh aje...tapi kene kumpol duit dulu lah ye...

Nana :byk2 terima kasih...