Monday, August 21, 2006

HHHHmmmmm....

Hhhhhmmmm....tadi bukak friendster yg dah berkurun x bukak tue...pastu tengok2 lah gambar2 member2 lama...alahai...best nye....gambar semuanya...gambar b'tunang lah....gambar kawen lah...syok nye....dah jadi bini orang dah semua kawan2 pompuan aku...ye...x kurang juga kawan2 lelaki...dah jadi laki orang semuanye....syok ye....hish.....
Bila dikenang2 zaman bebudak dulu...kelakar ye....macam2 perangai ada...ada yg kuat melalak...kuat bergosip...kuat mengatal...hehehe(x de...semua kawan aku baik..tau) ade yg kuat main...x lupa juga yg kuat tido....ade jugak yg kuat study....studur pun ade gak...hehehe....best nye zaman dulu2 kan....???
Sekarang bila semua dah belaki...dah bebini...tinggal lah aku sesorang...yg x punya sape...(eeeceh...)dah nasib badan nak buat camna....aku x marah pun korang belaki...aku kene terima qada' & qadar....ape pun...i'm happy to be single again...& aku tumpang happy for all my friends yg dah tukar title....happy...happy selalu...

2 comments:

Oimira said...

studurrrrrrr !!!!!!!!

"love's gonna be there for you, u always be someone's baby" - spice girls

FiEd said...

yuppp...
insyaALLAH..jodoh itu ada... :D