Thursday, May 25, 2006

Emotional ++ Sensitive

Nie nak crite pasal pagi tadi...kisah sedih...xtually x le sedih pun bagi org yg x berperasaan macam aku....macam nie crite nye...pagi tadi aku keluar umah dalam kul 7.30 gak lah....perassan ketika itu....ok lagi....aku pandulah kete macam biase....pastu...tiba kat depan sekolah ade lah xcident berlaku betul2 depan aku....moto langgar kete...mereka x cedera ape2..mungkin org yg bawak moto tu ada dapat lebab2 sikit lahkut...
Yg buat aku sedih nie macam nie....xtually memang la salah org yg bawak moto tue...sebab die x perasan kete tu brek....memang die yg salah lah....memang lah...& die dah mintak maap pun ngan org yg bawak kete tu....fyi...org yg bawak moto tue chinese innocent guy...memang innocent gile...moto kapcai...ade tampal P....kete org yg kene langgar tue...iswara aeroback...biru...pemandu melayu...back to the story....lepas die mintak maap...org yg bawak kete tue macam x puas hati lagi....die suruh mamat cina tue berhenti kat depan....sian lah kat mamat cina tue...memang lah die yg langgar...tapi dia dah mintak maap dah.....dah cakap dah die yg salah...siap kate...i x nampak u brek....lepaskan lah die....kete iswara tue...x calar ape pun...x pecah ape pun...nak je aku cakap...ala bang kete awak tu...x terusik bang...cuma langgar sikit je...mamat cina nie yg ilang balancing....tersandar sikit je....lepas dari itu..aku potong lah mereka...tapi aku siap berdoalah...moga cina tu dilepaskan...sebab muka die memang innocent gile....siap nangis lagi....aku rase aku nie...emosi terganggu lah...

2 comments:

Oimira said...

emosi la mamat yg bawak iswara tu..podacit.

FiEd said...

aah...eemmooooo!!

-fiEd-