Friday, March 03, 2006

kerja oh kerja

kerja..oh kerja...sekarang nie tengah buat kerja...curi..curi tulis blog...jahat kan...x le jahat..tapi sape suruh x bagi internet kat pc aku...hah..kan aku dah buat jahat...kalo kat pc aku dah ade internet..aku x buat jahat macam ni de....
nie aku tengah buat kerja kat pc yg ade internet..so ambil kesempatan lah sikit...lagi pun..bukan semua web aku boleh masuk..certain..certain web site je...ini pun nasib baik lah Big Bos x de..on leave...kalo x...x de de aku bukak internet nie kat sini..dah lah die punya bilik kat belakang aku nie je hah....
Tengah buat cek nie...sape2 yg nak cek...boleh la contact aku..aku nie expert dalam prepare cek je..cek....korang le yg bagi ok...!!!bye...

1 comment:

nonieUzaine said...

x pe...company nie bayar gaji untuk i buat kerja..bukan duduk saje je...x pe lah..